pnr3767 18 haftalıkken idrarda yanma devamlı idrara çıkma ile başladı en sonda şiddetli kasık ağrısı olmuştu. Toz tek kullanımlık ilaç vermişti doktor içince geçmişti hepsi sabaha rahatlamıştım ama 28. Haftadan sonra şiddetli akıntı başladı bu seferde mantar enfeksiyonu olmuşum 🤦🏼♀️ Hap ve fitil kullandım geçti derken 34. Haftadayım şuan mantar yine zirve yaptı yaşam kalitem düştü resmen 🥹 devamlı akıntı yarın kontrolüm var bakalım ne dicek