Melekd Kizlar kalp atışını ne zaman duydunuz ayin 16 sinda hastaneye gittim 6+2 haftalik dedi doktor kese vardi ama daha bebek yoktu kalp atışını duyamadim siz ne zaman duydunuz
guzelanne01_ Melekd 6+6 da gittim duyamadım canım doktorda devletteydi hiç bişey demedi çok tedirgin oldum tabi kese göründü sadece dendi ,sonra 1 hafta sonra gel dedi 8 haftamda gittim geç döllenmeymiş meğerse 6+4 dedi doktor kalp atışınıda hamd olsun duydum