Ruvvruvveeydaaa Kızlar az önce hastaneden geldim, nstde düzensiz sancım çıktı, şimdi de bacağımda kasılma var. Ama ben sancıları hissetmiyorum. 36+1 haftalığım. Doğum belirtisi mi bunlar acaba bilgisi olan var mı ? İlk doğumum olduğu için bilmiyorum