Tugcenur__ Merhaba yarın öğleden sonra yolculuğun sonuna geliyorum heycan korku hepsi birleşti yarım gircem ama korkuyorum o an paniklemkten önceden yapılan iğneden acı hisleriniz be toparlanma süreciniz nasıl geçti
Sevvl Tugcenur__ hiç korkma canım benimde sezeryan o güne gelmek için can atıyorum yavrunu kucağına alacaksın onu düşün Allah yardımcın olsun 😍
29102020--- Tugcenur__ canım ben daha taze anneyim cuma günü sezeryan ile dünyaya getirdim bebeklerimi hiç korkma gerçekten iğneyi hissetmedim bilee sezeryandan sonra da hiç yatmadim hep yürüdüm bol bol yürü. Kafeinli içecekler içtim. Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏
prensannesii_ Tugcenur__ Aleynaduruu kiz hic korkmayın valla en güzel doğum sezeryan ben De çok korkak biriyim kandan yaradan tansiyonum düşerdi korkudan hastaneye gitmezdim o derece zorunlu sezeryan oldum çok guzel geçti elhamdülillah bende spinal oldum genel daha zor dedi orda ki ebe iyi ki de spinal olmuşum bebeğimin ilk sesini duydum onun la resim çekindim çok şükür insallah sizinde çok güzel geçer ferah olun
Aleynaduruu Bende pazartesi spinal olucam ve çok korkuyorum kendimi nasıl sakin tutucam bilmiyorum fenalaşırım diye daha da korkuyorum 😢
Nuray1 Benim de ikinci sezeryanim olacak ben çok zor toparlanmistim ilkinde bunda neler yapmam lazım ki hemen ayaklanayim sizler neler yaptınız.
Hilal3425 Bende çok korkuyorum sezeryandan zorunlu sezeryan olacak ameliyat tramvam var ölümlerden döndüm buda ameliyat odugu ici inanilmaz korkuyorum