2022bebeki K2-C2 Elzem değil bence ama alicam. Emzirirken destek almak için kullanirim diye düşündüm, sonrasında da bebege yüz üstü karin hareketleri icin ve destkli oturma döneminde kullanırım dedim
Nutelllaa K2-C2 bence kesinlikle alım ilk bebeğim çok emmedii ama çok yorucu bı süreç gerçekten .kolunuz ağrıyor falan çok iyi olur alırsanız sizin için ❤️
Oznurtopal İki gün önce ebebekten aldım 77 liraydı sanırım. Büyük ve ici dolu doluydu tavsiye ederim😊