Nurayy09 Arkadaşlar 4+27 hamileyim,doktorum iki haftadır izinde, omega3 kullanmam gerektiğini söylüyor çevrem sizce geç mi kaldım, aramızda kullanan arkdşlr varsa yardımcı olabilir mi çok endişelenmeye başladım,
Prenseskuzum Nurayy09 çevrene bakma cnm. Doktorun ztn sana yazardi gerek olsaydı. Panik yapicak bi durum yok.
EzgiDilekAta Nurayy09 şuan için en önemlisi folik asit folik asiti kullan gerisini doktor gerek görürse yazar canm hayırlı olsun bu arada 🤗
Laayla Nurayy09 kullanabilirsin ya da haftada iki kez balık yiyebilirsin zaten sigorta ödemiyor imom kahverengi beyazlı bi kutu 40₺ eczaneden temin de edebilirsin
Nurayy09 Prenseskuzum internette araştırdım kullanmak gerekiyormuş, beyin gelişimi için fiziksel gelişimi için falan, endişelendim.. sağolun teşekkür ederim cvp yazdığınız için,, siz kullandınız mı peki?
Prenseskuzum Nurayy09 bn onu hic kulanmadim şuanda 6 aylıgım. Sadece başlarda folik asit kulandim. Buyuk ihtimal sizede folik asit vericek doktorunuz.
DerinElif Nurayy09 Aynn beyin gelişimi için çok önemliymiş birde duyduğuma göre omega 3 bebeğe de kilo aldırıyormuş bakalım hayırlısı
Nurayy09 EzgiDilekAta teşekkür ederimm💕, folik asit ilk üç ay kullandım, bir paketi bitirdim ikinci pakette 15 gün kullandım bitmeden bıraktım
EzgiDilekAta Nurayy09 kız ben 4+ 2 olarak okumuşum ya ne folik asiti folik asitmi kaldı teee allam 😂😂😂😂🙈
Seden Folik asidi doktorunuz mu biraktirdi aslinda baska vitamin vermesi lazimdi ama gerek duymadi demekki siz bi dahaki gittiğiniz de sorun yinede vermese bile. Suan baska bisey kullanmiyor musunuz peki
Nurayy09 Seden evet doktrm bıraktrdı. Başka bir şey kullanmıyorum şuanda normalde vitamin değerlerimde düşük çıkmıştı ama gerek duymadı galiba
Shryrydn Nurayy09 canim aslinda 3 aydan sonra doktor soyluyo oyle vitamin takviye edicileri. Sana erken demiw bi bildiyi var her halde. Yapmazsanda sorun olmaz bence. Cunki duzeysel hamilelikte gec veriliyi