Dilaramurat 1 haftadır bende öyleyim karnım taş gibi bebek toplanıyor ve belim kasık ağrılarım var doktor 40 haftayı beklemiyecek dedi şu an 37+2 yiz haftada 2 defa takip ediyor vücut doğuma hazırlanıyor yalancı sancılar dedi daha da şiddetlenirse hastaneye gitmemi söyledi bakalım bekliyoruz çatı muayenesi oldum bebek dönmüş şu anlık normal doğum olucak sende ihmal etme bir doktora görün