Kızlar merhaba 15 aralık bat günüm gebelikten şüphelendiğim için kan tahlili yaptırdım sonuç 0.100 çıkmıştı hala adet olmadığım için kontrole gittim bugun muayene ettiğinde keseye gibi bişey gördüğünü tekrar kan tahlılı vermemi soylemişti bugunkü kan değerimde 0.900 çıkmış doktorumun muayene saati geçtiği için sonucu gösteremedim sizce bu değerle re göre hamile olabilirmiyim acaba 5 altı gebelik olmadıgını biliyorum ama ilk defa böyle bişey geldi başıma başına gelen yada bilgisi olan yardımcı olabılırmı acaba ?