BuseMasal Herkese merhaba 20 hafta 3 günlük gebeyim dün doktorda detaylı ultrason yaptırdık ve gebelik kordonunda olması gereken damar bizde tek anter tek ven olduğunu söyledi. Aramızda bu durumu yaşayan anneler var mı açıkçası çok korkuyorum 🥺
Gulak BuseMasal canim benim de ilk gebeligim oyleydi ve bende cok gec kalinmisti bende gelisim gerilugi vardi ama tek damarlar tabsiyinda yukseltiyor bende belli etmiyordu tansiyonum bi doktor uyarmisti surekli tansiyon takibi yapman lazim diye baska bulgularda vardi bende sadece damarlar degil yoksa doktor tek damarli cok bebek doguyor diye bilgi veriyordu butun doktorlar surekli iyi beslenmen lazim tansiyonuna da baktir gelisim geriligi cikmazsa allahin izniyle dogurursun
Sureyya1 BuseMasal benim 12. Haftada ortaya cikti takip yapcaz yapcak bisey yok dediler ileriki haftalarda gelisim geriligi olabiliyormus ama normal ilerleyen de cok varmis
BuseMasal Sureyya1 durumlarımız aynı istersen doğum sürecinde sürekli iletişim halinde kalabiliriz belki biraz da olsa içimiz ferah olur
Gulak BuseMasal benim bebegim 27. Haftada vefat etti ama dedigim gibi kordonla alakali bi drum degildi bizimki saglik drumu cok iyi degildi beklenen bisiydi