adn111 Kızlar 17 haftalığız ama bugün ilk defa seyirme gibi biseyler hissettim nefesimi tutup baktığımda daha net hissettim sizce bebegin hareketi miii daha erken mi🥰😍😍 bebeğin gelişimi önde demişti doktor
denizmanzarasi adn111 canım normal hissetmen bende birkaç gün önce hissettim 17.haftam bitmek üzere 🥰
Minik_annee adn111 evet hareketi bende 17 de hissetmiştim şimdi 20 olduk hemen hemen hergun hissediyorum hafif hafif 🙏
1erkekkannesiiii adn111 muhtemelen bebek canım bende 17-18. Haftada hissetmiştim 🌸 tadını çıkar çok güzel hisler bunlarr 💜 su an dayak yiyorum önceden daha güzeldi hahaha 😅
adn111 denizmanzarasi ben ilk gebelikte 20. Haftadan sonra hissedilir gibi şeyler okumuştum kuzum o yüzden bilemedim 😍
myl Minik_annee Bende 21 haftalık olduk ama bir hissediyorum 2 gün hissedemiyorum normal mi acaba korkuyorum kıpırdamayınca 🤷♀️
denizmanzarasi adn111 benim doktorum genelde 20de hissederler ilkte dedi ama bazı kadınlar özellikle zayıf olanlar 17-18de de hissetmeye başlar dedi🥰
adn111 denizmanzarasi evet doğru kuzum ben de okuduğumda zayıf olan anneler erken hissedebilir diyordu doğruymuş 🥰😍
Minik_annee myl evet normaldir yeni yeni hissetmeye başladığımız için hiç korkmayın bazen bendede oluyor sonra pıt vuruyor anne burdayım diye🥳😁
myl Minik_annee inşallah ya valla uzun süreden sonra olunca tedirgin oluyorum 5 gün önce gördüm gayet iyiydi hergün görmek istiyor hissetmek iyi oldugunu teşekkür ederim bu arada birazda olsa rahatladım🥰🙏
Minik_annee myl rica ederim ne demek bende siz gibiydim hissetmeden önce her gün gitmek mümkün olsa giderdim valla şimdi hissedince içim rahatlıyor iyi olduğunu anlıyorum 🧡❤️🔥🙏
adn111 1erkekkannesiiii gerçekten çok farklı bi hismiş😍 hahah kuzum dayak yemek çok iyiymiş bebiş baya hareketli desene😅
1erkekkannesiiii adn111 büyüdükçe göreceksin maşallah hıçkırığı tekmesi dönmesi bitmiyor sağolsunlar 😂 Aman sağlıklı olsunlar da biz dayak yiyelim 🥲🥹💜