Psknzn teşekkür ederim sizde sağlıkla kucağıniza alın İnsAllah 🥰 sezeryani ben istemedim en başından normal doğum taraftarıyım doktorum.basta normal doğum için çok uygundu yapabilirsin dedi sonradan ben sezeryan yapman taraftarıyım hiç riske atmayalım serklaji alınca belki yeterince açıkliga ulaşamayacak onca zorluk çekti bence sezeryan dedi 22 Aralık yani bugüne gün verdi 38+0 olucaktik bugün sezeryan olucaktim 36. Haftada nst de biseler farketmiş ki bize demedi 37, haftada Alicam 15 Aralık’ta hazırlıklı olun dedi 37. Hafta son kez USG baktı kordon dolanmış su azalmış hemen sezeryana aldı iyi ki de aldı bebeğim 2 3 saat kuvezde kaldı şükür iyi🥰 serklajli olarak sürecim de evimde yatarak geçirdim haftada bir iki defa dışarı da çıktım kısa mesafe yol yürüdüm uzun yolculuklar hiç yapmadım ağır asla kaldırmadim eğilmeden yorulmadan çömelmeden arada bir işimi de yaptım yemeğimi de yaptım şükür bir sıkıntı olmadı a her zaman crp değeri yüksekti he ay düzenli olarak antibiyotik kullandim 🥰