16+3 hamileyim bugün doktor bacakları kapalı gözükmüyo dedi cinsiyetine ama erkek bebekler daha erken gösterir göstermeyenler genelde kız olur dedi gülerek sizcede bu doğrumu göstermeyen bebikler kızmı oluyo genelde🤭bu arada bir tane kızım var bununda kız olmasını istiyorum önce sağlıkla tabiki🤲🏻