Ebru1995 Merhabalar. Vitamin ve demir ilacına hamileliğinizin kaçıncı haftasında başladınız ve kaçıncı haftasında bitirdiniz?
1erkekkannesiiii Ebru1995 gebeliğin 3 ay öncesinden beri folik asit içiyorum ona hala devam emzirirken de içeceğim. Demir e 20 de başladık 30 da bıraktık. 26. Haftadan sonra da magnezyum başladık her doktor Farklı ilaç veriyor ve süresi de Farklı oluyor canım
esiaks İlk üç ay sadece folikasit aldım. 4,5 aydan sonra multivitamin ve Demir ilacına başladım. Şuan 5,5 aylık hamileyim Demir ilacını doğurana kadar içeceksin dedi doktorum.
Ebru1995 esiaks Ben folik asit çok kullanmadım bende mide bulantısı yaptı. 13. Haftadayim Vitamin ve demir ilacına başlayacağım . Birde doktorum OMEGA 3 yazdı
esiaks Ebru1995 ilk kullandığımda demir ilacı benim midemi bulandırmıştı. O yüzden doktor aç karna değil yemekten 1-2 saat sonra al demişti. İnşallah seni etkilemez
Ebru1995 1erkekkannesiiii evet ya öyle olmuş. 13. Haftadayim demir, vitamin ve OMEGA 3 başlayacağım doğuma kadar