Hfzhnfcls ben fazla eşya almadım ama sevdiğim ya da sevmediklerim şöyle benim kullanmadığım babynest var hiç lazım değil direkt kanepeye yatırıyorum ya da beşiğine, ana kucağı günlük kullanım için çok işime yaradı ayağımızla sallayıp oyalarken rahat rahat çayımızı içtik yemeğimizi yedik, bebek bakım setleri de gereksiz pahalı tek tek almak daha hesaplı, elyaf yorganlarda gereksiz bize hediye gelmişti çok hafif olduğu için bebek hareket etmeye başladı mı üstünü açabiliyor onun yerine uyku tulumu daha kullanışlı