Happy-melek1997 Cancan2 bende demin bu marka testi yaptım bugün adet olmam lazımdı silik çıktı korkuyor insan ya yanlış sonuç verdiyse diye sizinde silik miydi acaba
ummuhan3 Pasakizi Onu bende biliyorum da hala regl olmadım gecikme var o yüzden ihtimal var mıdır diye soruyorum.
aslgrs ummuhan3 ben adetten 4 gün önce öğrenmiştim bu testle🙏🏼 Daha öncede kimyasal geçirmiştim yine adetime 2 yada 3 gün kala aynı markayla öğrenmiştim.