Prensinprensesi Slm kızlar bu hamılelık hormonlarından mı yoksa ben mı abartıyorum . Esiniz sızın yanınında annenı mı karını mı cok sevıyorsun sorusuna annemı dese sız nasıl tepkı verırdınız cevap vermeme sansı da vardı yada ben gıttıkten sonra soyleseydı bende bozulmazdım yanı ama bırden cevap verınce bozuldum bıraz kırıldım keske ıcınde kalsaydı sonucta annenı benden cok sevme demezdım ama bılmıyom bı bosluga dustum sankı abartımı sızce
Msalbyrk Prensinprensesi yo haklsn .. byle bi soruya cevap verlmez yada ikisinin yeri ayri denir resmen bozmuş ben aglardm yani zoruma gderdi.
Asemmt Prensinprensesi valla ben olsam bende takıntı yapardım yada en azından herkesin yeri ayrı denilmeli ya ama işte erkekler tuhaf 🤔
B-P-R Prensinprensesi çok Haklısın Bende Çok Bozulurdum Keşke İçinde Tutsaydi Yada Şakayla Karışık Konuyu Degistirseydi Olsun Olur böyle Şeyler Kafaniza Takmayn 🤗
emoselos Bence doğruyu söylemiş anne daha üstün olmalı ikisinin ayrımını yaptığı sürece hepimiz için geçerli eş bulunur ama anne bulunmaz
Msalbyrk emoselos annesni sevsin zten dyo ama herkesin icinse soyledigi icin bozulmus olay bu yani sevip sevmemesi degil ..
SrpDrsn58 emoselos anneyle eş aynı kefeye konulmaz anne sevgisi ayrıdır eş sevgisi ayrıdır. Siz eşinizle annenizi aynı kefeye mi koyup annemi daha çok seviyorum diyorsunuz mesela ?
Htccprz emoselos Es bulunur anne bulunmaz sözünüze katılıyorum ama eşinin cevabı malesef çok yanlış olmuş cnku ikisinin yeri sevgisi ayrı,bir de herkesin içinde söylendiği için biraz rencide olmuş bazen her doğru her yerde soylenmezya öyle olmuş.
Prensinprensesi Hıc bısı yapmadım soylemedım sadece dusunuyorum belkı ben abartıyorum dıye kozlar ama gercekten de kırgınım yaa
Newmomy Prensinprensesi Ben olsam da kırılırdım hamilelikle alakası yok bence hamilelikten önce de öyle pat diye söylese kırılır insan Ama erkekler ince düşünemiyo çoğu zaman yine de çok büyütülcek bişe degil sadece bozuldugunu söyle bilsin:)
Prensinprensesi Benı de soylemesını ıstemezdım ama onu da soylemeseydı sonucta ben ondan duymadıgım surece bı sıkıntı olmazdı
emoselos Prensinprensesi ama onlar yaşlı ve daha alıngan oluyorlar bizim gönlümüzü rahat alıyorlar ama onlar kırılınca daha üzücü oluyor sanki bilmiyorum ben empati yapıyorum da söylemese daha mı iyi bilmedim ama söylemeyince de annesi üzülecek ben onun annesiyim diye bence daha ılımlı düşünün
Htccprz emoselos Haklısınız yaşlıların kalbini kazanmak dha zor oluyor ama malesef esi dusuncesizlik etmiş ikisi de gönlümün sultanı ikisinin yeri ayrı vb cümleler kursa kimseyi gucendirmez,birinin gönlünü yaparken öburununkini kırmak olmaz
istanbulluanne Prensinprensesi Annesini sevmesi gayet normal degil mi. Sahsen ben annemi esimden cok seviyorum. Yarn obür gün çocuğunun esinimi seni mi daha cok sevmesini isterdin ? O yüzden azck mantikli düşünün bence.
Htccprz istanbulluanne Sanırım herkesin içinde söylendiği için biraz rencide olmuş o an ikisini de seviyorum deyip gecistirilebilirdi belki durum.tabiki annelerin yeri sevgisi ayrı
nisanisa Prensinprensesi ben bozulmazdim canım sonuçta bende bi anne olucam ve şimdiden neler çekiyorum anne olmak kolay değil tabiki de annesini sevicek ama herkesin fikri bir değil tabi
Tomrisinizi Prensinprensesi bende annemi herkesten cok seviyorum ama sorulsa annem demem kocamin gonlu kirilmasin istemem. Boyle bi soruyu soranida bozarim art niyetlidir fitnecidir fesattir
Seyda-12 Prensinprensesi canim hamilelikten o bende saçma sapan seylere alınıyordum geçti çok şükür ama annesi sonuçta annemi demesi çokta anormal değil yanı boşu boşuna kırılma anne başka bisey tabiki annesini daha çok sevecek gerçekçi bakmak gerekirse hepimiz ayrilabiliriz hayatlarından çıkabiliriz 2. Es 3. Es olabilir insanın hayatında ama anne ve baba tektir
Seden Prensinprensesi siz en cok kimi seviyorsunuz peki, annenizi mi kocanizi mi 😊 bana sorsalar bnde annemi derdim bunda alinacak bisey yok aslında ama hamilelikte hersey olabiliyo ☺️
Denizinannesiii34 Aysellll Bence karımın yeri ayrı annemin yeri ayrı demesi lazımdı ikisinin sevgiside eşit olmalı
mervegedik Prensinprensesi bence takma kafaya tabiki anne her zaman üstündür ama öyle bi ortamda söylediği zaman benimde cevabım haklisin tabiki anneler daha üstün benim içinde herkes içinde öyle es bulunur anne bulunmaz derdim