Kızlar bugün yeni 31 e girdim bebeğimin hareketleri hiç eskisi gibi değil dün gece ayağını vajinanın biraz üstünde hissettim bu kadar aşağıda hissetmek beni korkuttu ve bebek 4 gündür falan kendini sağa sola ittiriyor bazen hafif acı hissediyorum gerdiriyor iyice karnımı hareket etmediginde hiç etmiyor ettiğinde de bı saat durmuyor🤦🏻♀️ sizde durumlar nasıl bu hareketler normal mi acile ne gibi durumda gitmeliyim doktor hareket etmezse gel dedi ama bazı hareketleri de karnımdan çıkacakmış gibi korkuyorum 🙁 ilk defa böyle hareketleri sertleşti ondan dolayı saskinligim artık böyle mi olacak