[silindi] Zor değil. Sadece doğum başlayınca şiddetli sancılar oluyor, o da kese patlayıp suyun boşalana kadar. Sonrasında ıkınıyorsun ve bebişine kavuşuyorsun. Sadece süre herkeste faklı oluyor. Görümcem mesela 5 dakikada ıkınıp doğurmuştu. Bazı kadınlar ise yarım saat, 1 saate doğururlar. Korkunun ecele faydası yok. Normal doğum her zaman idealdir. Bence sezeryan mecburi değilse normal doğum tercih edilmelidir. Sağklıkla yavrunu alasın kucağına))