Prenseskuzum Ya kayısı çekirdeği yedim. Internetten bi bakım dedim. Bazilari yenir bazilari yenmez diyor. Hamilelikte önerilmiyormus,zehirlenme olabilir die. 1 saat oldu yiyeli içim hiç rahat deil Resmen vicdan azabi çekiyorum. Normalde umursamam.ama yorumlar çok korkuttu beni. Yiyen varmı acaba lutfen bisey soleyin kafayi yiyicem
Mv00 Prenseskuzum doğal olansa bi zararı olmaz . Kayısı çekirdeği iki çeşittir biri kükürtlü biri normal kurumuş. Netde baktığınız kükürtlü olana zararlı diyordur büyük ihtimalle
Esracim Prenseskuzum ben avuç avuç yedim bir ay boyunca valla bişi olmadı şükür 😁 ama tatlı kayısı çekirdeği. Sakıncalı olan acı olan islimli deniliyor eksi oluyor biraz
Muhammedamine Prenseskuzum malatyalıyım sürekli yiyorum kuru dutla çayla 29 haftalığım . Afiyet olsun sizede hiçbirşey olmaz
Prenseskuzum Mv00 valla caniniz çekmesin ama çikolataya kaplanmıştı. Arkasinda yazarmi acaba kutunun. Moralim ck bozuldu ya
Prenseskuzum burcu8006 allahtan çok yemedim. 4,5 tane ama resmen uzuntuden ağlıyorum .hic bukadar panik olmamıştım
Esracim Prenseskuzum bişi olmaz tatlım ben malatyaliyim annemler bir sürü almıştı valla avuç avuç yedim yediğim zaman da bişi olmadı.
Prenseskuzum azemannesi Esracim kizlar rahatlatiniz beni saolun valla korkudan ağladim ya 😓 yorumlardan sonra daha sakinim 😪
BurcuakirGlec Prenseskuzum bende Malatyalım kayısının her türlüsünü yazın başından beri yiyorum hiç bişey olmadı 36 haftalığım kötüyü çağırma malatyadakiler her öğün kayısı yiyorlar nerdeyse çocukları da turp gibi ❤️
Tugbamete Prenseskuzum valla malatyadan arkadaş getirmişti avuç avuç yedim üstüne kaç kez kontrole gittik çıksa bişe doktor derdi heralde zararlı olduğunu bilmiyordum bile 🤔
Prenseskuzum BurcuakirGlec kayısı zaten yiyrm cnm ama çekirdeği sakincali diye okuyunca panik olmuştum. Anladimki internete cok güvenmemek lazım 🤦♀️😅