Aslında ikinci gebeliğim ilk gebeliğim düşükle sonuçlanmıştı. Çok şükür bunda 17. Haftaya geldik her şeyimiz güzel gidiyor. Ayy çok duygusalım ilk defa hareketlerini bugün net hissettim. Rabbim dileyen isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın dilimde de yüreğimde de hep bu dua var. 🙏🏻🤍