Kızlar geçende post açmıştım kedimin tek testisi yok kisirlastirdik veteriner içindeki testisi bulamadı disi kedi ameliyati oldu 5. Gün bugün ve hala eve koku birakiyor kafayı yemek üzereyim kedim kisirmi şuan onu bile bilmiyorum veteriner 10 gün geçtiğinde hala koku bırakırsa getirin diyor internetten araştırdım 3 gün devam eder diyor en fazla bilgisi olan lütfen yazsin kafayı yicem kumunu asla kullanmıyor