Arkadaşlar bunu yaşayan var mı? Ben de çıkmış ve önümü göremediğim için haberim yok, bugün ağda için gittiğimde kuaförüm söyledi ve gösterdi, şok oldum. Bayağı büyük 3 varis var. 33 hafta ikiz gebeyim. Yaşayan var mı, bir sorun teşkil ediyor mu? Kontrolde doktoruma göstereceğim, önden buradan öğrenmek istedim deneyimlerinizi