sinemmdemirr Allah yardımcınız olsun sağlıkla kavuşun miniğinize inşAllah 🤗 ben de perşembe günü oldum inanın o kadar pişmanım ki öyle stres yaptığıma korktuğuma keşke diyorum o aanı hatırlayıp üzülüyorum korktuğum stres yaptığım anın tadını çıkarmadığım için dünyanın en korkak insanı canı çok tatlı olan ben söylüyorum ben başardıysam herkes başarır . Kesinle stres yapmayın vallahi bebeğinizin o çıkış anı var ya herşeye bedel o sesi hala kulaklarımda çınlıyor 5 gün oldu ama içimde o zamana dönmel var . Rahat olun hiç ama hiç bişe hissetmiyorsunuz zaten orada sizi rahatlatmak için bol espiriler sohbetler mevcut oldu da bitti oluyor 🤗
Yine olsa yine yaparım yani 😂