Mila_167 Merhaba arkadaşlar. Şuan 5+6 haftalık gebeyim bir hafta öncesinde beta değerim 3203.75 çıkmıştı. dün aile sağlığı merkezinde tekrar kan verdim sonuç 10323 çıkmış. Sizce dusukmu ben biraz şüphelendim ama..
Seval2468 Mila_167 belli bir değerden sonra beta değeri artık çok hızlı yükselmez endişe etmeyin zaten doktora gittiğinizde kese ve bebek gozukecektir. Ondan sonrada betanin bir önemi kalmiyor
2cocukluanneeee berivan12 ultrasonda görüldümü acaba sizinki kalp atışını duydunuz mu ben de 4+7 im doktora ne zaman gitsem bilemedim
Mila_167 berivan12 Sağlık ocağında yanlış sonuç çıkacağını sanmıyorum canım . Bir çok insan ordan test yaptırıyor . Sizinki kaç öğrendiniz mi. Hayırlı olsun bu arada
Mila_167 Kendime kuruntumu yapıyorum bilmiyorum ama. E nabız da çıkan sonucumda da referans aralığında düşük göstermiş kırmızı renk olmuştu. 6 günde yükselen değer az geldi gibi.
berivan12 Mila_167 Mila_167 ben ilk ogrendigimde 895cikti suan kac oldugunu bilmiyorum benim ilk dusugumde doktorun yaptigi beta saglik ocagindaki beta cok farkliydi doktorum bizim yaptigimiz beta onemli dedi bana
Mila_167 Seval2468 umarım öyledir sağolun. 1 hafta öncesinde keseyi görmüştük zaten. Ama suanki beta beni biraz ürktü. Umarım sorun yoktur
Mila_167 berivan12 evett haklısın olabilir farklılık gösteriyordur. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalim inşallah🤲