asilbabymom Kızlar Merhaba. Hamileligime 60 kilo ile basladim. Suan 29 haftadayız. 8 aya girdik sayilir. 69 kiloyum sizce fazla mı? doktorum cok alıyorsun kilo diyip duruyor. Ama fiziksel bir degisimim sadece göbek ve göğüslerim oldu. Sizler ne düşünüyorsunuz
Paramedik16 asilbabymom bencede fazla kilon yok canım ben 50 ile hamile kaldım 27 haftalık hamileyim şuan 65 kiloyum 15 kilo aldım yani herhangi bi rahatsızlığımda yok gebelik şekeri vs ikiz olduğu için biraz daha fazla aldım ama sizin normal bence
Aynr1380 Gazla bi kolun yok ki neye göre fazla alıyorsun demiş ki hem hamilelikte zaten kilo alma olabiliyor ben iki hamileliğimde de 20 şer kilo aldım