esrabalkan1 Kara ciğerimde enzim yüksekliği çıktı hamilelikte bu durumu yaşayan var mı ve neler yaptınız ilaç içmem yasaklandı
eda-ak esrabalkan1 Ayni durumu yaşadım. 134 lere çıkmıştı değerler. Bulantı ilacı ve vitaminleri bıraktırdı doktorum. Biraz da sebze ağırlıklı beslenince 2 haftada 20 ye düştü.
esrabalkan1 eda-ak banada vitaminlerine devam et dedi ben hamileliğimin başında çok baş ağrısı olduğu için parol kullanıyordum ondan olmuş dedi başka bir bölüme yönlendirdi
eda-ak esrabalkan1 Aynen ilaçlar hemen etkiliyor beni de. Şimdi tekrar vitaminlere başladık yine yükselecek muhtemelen böyle böyle gider bakalım 😊
esrabalkan1 vaveylaaa19 doktor bana bol şu iç ilaç içme dedi benimki çok yüksekmiş gastroenteroloji ye yönlendirdi