Mervetnl Fcetiner 27 haftalığım bende çok hafif hissediyorum 2-3 gündür ama hissediyorum sonuçta azda olsa korkmayın iyidir allahın izniyle bebeğiniz 🌸
Fcetiner Mervetnl öyle çok şükür iyiymiş zaten normalmiş biz hareketli olduğumuz zamanlarda onun hareketlerini hissetmeyebilirmisiz 😊😊