Merhaba arkadaslar,
26+4 haftalık hamileyim. Enfeksiyonm 35 çıkıyor doktor ilaç vermedi enfeksiyona gittim tahlilim çıkmadı daha. İshallik var. İlaç dışında ne yapabilirim enfeksiyona doğal olarak benm gibi enfeksiyon problemi olanlar doktorunuz ne dedi ne yaptınız bebek için çok tehlikeli diyorlar enfeksiyonu yardımlarınızı bekliyorm 🙏