humeyraa Duygueeergn bende 40+2 yim ve hiç bir belirti yok yarın kontrol var bakalım ne diyecek doktor
Minnil Benimde 39+3 ama oğluşumuzun gelmeye niyeti yok daha. Sanırım erkekler geç gelir tezi doğruymuş 🙈
kckynssna Bizde 39+6 yız yalancı sancılar ve ağrılar dışında bişey yok yarın bizimde kontrolumuz var doktorumuz suyu hareketi azalmazsa 41 e kadar bekleriz demişti inşallah kendi sancımızla gelirler suniden ve sezaryenden çok ama çok korkuyorum
Duygueeergn kckynssna aynen bende sezeryandan çok korkuyorum tabi hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun da 🙏🏻 Yeter ki sağlıklı olsunlar
kckynssna Duygueeergn amin canım rabbim hepimize kolay ve kendi sancımızla normal doğum nasip etsin 🤲🏻