Birazxhayaici bende esenlerde oturuyorum
Hamileliğimi öğrendikten 4 gün sonra şiddetli kasık ağrısıyla esenler kadın doğuma gittim ilk başta kese var bebek yok git 1 hafta sonra tekrar gel denildi gittiğim de bebek var kalp atışı yok Bağcılar devlete yasa kanuni Sultan Süleymana git eğer ordada duyulmazsa gel gerekeni yaparız dedi ben kimseyi dinlemedim 3 hafta bekledim eşimle 4 yola giderken tesadüfen gel güney e girelim bakalım ne dicek dedi girdik Songül hanıma muayene oldum gayet güzel ilgilendi kalp atışlarını duyduk sorun yok hersey yolunda dedi hakkında çok olumsuz şeyler duymuştum bu yüzden doğumu orda düşünmediğimi söyledim eşime başaksehir çam ve sakura hastanesinde bir çok arkadaşım ve bir çok kuzenim doğum yaptı çok memnunlar tavsiye üzerine oraya gitmeye başladım demet acar sayım diye bir bayana gittim ben muayenesinden hiç memnun kalmadım insanları azarlayarak bağırıp çağırıp küçük görerek ilgilendiğini duydum başka doktora randevu aldım bu 2.gidisim olacak memnunum orada doğum yapmayı düşünüyorum diyeceğim o ki devlet özel fark etmiyor Rabbim iyi insanları karşımıza çıkarsın🥰