burcu8006 arkadaşlar bir aya kadar doğumum var. kızımızın ismini Miray mı Defne mı koyalım kararsızıs. sizce hangisi hem anlam hem söyleniş olarak daha güzel?
Tatlihamis burcu8006 bende miray koycam miray defneyi bende düşünmüştüm ama kökeni yunancadan geldiği için vazgeçtim en son mirayda karar kıldım 😍