Kızlar Merhaba🥰🤩😚Umarım hepiniz iyisinizdir,bebişlerde öyle😚😚😚
Bu gün dra gitdim,bana doğumum 20 marta denk geldiyini,ama martın başında sezeryan olacağınl söyledi.27 haftalık hamileyim,bende 03.03.23 yapa bilmirmiyiz dedim ola bilir dedi.Şimdi o tarihde ben kaç haftalık oluyorum?Erken doğum sayılırmı?Birrde kalp sorunu var doğuşdan hemen sonra ameliyata alınacak,dayana bilirmi sizce?