Rabiafa 25 haftalığım 3 gündür cok şiddetli diş agırısı yaşıyorum doktor bi müdahale yapamayız diyor. Bu durumda olanlar var mı ? Çözüm önerisi olan?
Ozgery_ Rabiafa Ağrıyan dişine zeytinin iç kısmını koyup biraz bekletebilirsin ya da ağrıdığında parol iç ama etkisi çok sürmüyo
Gurleremine Ilık tuzlu su ile birkaç defa gargara yapabilirsiniz biraz rahatlatacaktır🌸 Geçmiş olsun.
Rabiafa Karanfil koyuyorum, sarımsak koydum. En son çagre antibiyotik baslıcam. Doktor largopen kullanabılırsin dedi. Teşekkürler kzlar