Tunakyl31 Erken dogum riskim var 35+3 deyiz şu an sürekli yatıyorum ama her an doğum olabilir diye de korkuyorum.Zaten şu an kendi kendime ağda yapma gibi bir durum söz konusu değil,ama yaptırsam doğumu tetikler mi?
Mine-9 Tunakyl31 Bence bir süre jiletle devam edin çünkü ister istemez acıdığı için kasıyoruz kendimizi riske atmayın ikinizde
dthealthy Tunakyl31 işte insan diyor doğumdan önce yaptırayım sonra 40gün yaptıramıyorsun ister istemez doktoruna danış istersen
Fts-fts11 Tunakyl31 en mantıklısı tüy dökücü krem kullanın hem kendiniz yapabilirsiniz Hemde çok zorlamaz acı olarak
Babytwo2 Tunakyl31 36 ya girince yaptırmayı düşünüyorum bende . Benim de erken doğum riskim ve serklajım var ama yatmıyorum doktor kısıtlama kendini sadece ağır iş yapma dedi bazen unutuyorum dikişli olduğumu . Ama ağda meselesi tetikleyebilir dedikleri için 36 da yaptırmayı düşünüyorum sizin de birşey kalmamış ztn çıkmaz hemen de
Tunakyl31 Mine-9 jiletle temiz hissi gelmiyor zaten jiletle de kendim yapma şansım yok keserim diye korkarım.birine yaptırsam o da keser diye korkarım 🙈 Bi de jiletle olunca çıkarken ki kaşıntı delirtiyor. Lazer yaptırmıştım ama az da olsa çıkıyor işte jilet vurursam artar mı acaba geri? Tabi şu durumda riske atamam bebeğimi ne yapmam gerekirse onu yapmalıyım 🥹
Mine-9 Tunakyl31 Bnde lazere gidiyordum yarım kaldı mâlum benim lazercim traş makinesiyle devam etmemi söyledi artmaması için şuan da nerdeyse 7 aylık hamileyim göremediğim için eşim sağolsun hallediyor biraz utanç verici olsada ihtiyaç sonuçta belki aklına yatar o yüzden söylemek istedim🙏
Udu Tunakyl31 yani artsa bile erken doğum yapıp cocugun kuveze girmesinden daha önemli değildir diye düşünüyorüm kıl tüy
Dahayeni1 Benim de öyle lazer olduğu için azalıyor acı eşiginiz az ise yaptırın iki dk ne olucak hem 3 hafta tertemiz jilet iki güne uzar
Tunakyl31 Dahayeni1 acı eşiğim düşük aslında dayabailecegime eminim ama o bölgeye dokunulmasa biseyleri tetikler mi emin olamıyorum.bebek inanılmaz kasiliyor yattığım yerde bile tuvalet harici kalkmam yasak😔
Tunakyl31 Fts-fts11 tüy dökücüler çok artmasına sebep oluyor diye okumuştum.bi de kokusu falan çok fena onların sağlıklı acaba?
Tunakyl31 Mine-9 dün doktoruma sordum ağdayla ilgili bir sorun yok herkes tetikleyecegini düşünüyor ama öyle bir durum yok dedi. Tabi kendi kendime yapacamayacagim birilerinden yardım alacağım evde yatmak zorunda olduğum icin
190793 Tunakyl31 bende 33 haftaya girecegim benimde yasak uzun sure yurumek ayakta kalmam falan ama ben ne olur ne olmaz karnin cok asagi dusmus dogum yapicaksin galiba dedikleri icin ve oyle gtmek istemedigim icin bugun yaptirdim. Bisey olurmuki suan icime kurt dustu 😪
Tunakyl31 190793 doktorum bir şey olmaz dedi.Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimizin
cansualisa Tunakyl31 35+4 üz bnmde riskim var ayın sonunda gidicem ağdaya 3 Ocak ntsmmmm var ağda tertemiz 40 gün önce yaptırdım bişi olmadı şükür