Hllsrl Gökhan beye ben 2.hamileligimde gitmiştim o zaman devletteydi şimdi özel yerinde bu hamileligimde 1 kez gittim sadece kontrol için doğumu çok pahalı olduğu için gidemeyecegim yoksa çok isterdim Gökhan beye gitmeyi imkanınız varsa gidin harika bı doktor kendisi