Em0s 36+6 haftalık yaklaşık 1 haftadır aşırı gaz problemi var (ayıptır söylemesi çok felaket şekilde füze diyebilirim) ve ishal gibiyim sürekli yaşayan var mı normal durum mu acile gitmeme falan gerek var mı
Tunakyl31 Em0s arkadaşım aynı durumu yaşadığında ebe doğum belirtileri demiş acile gitti ağrıları için serum takıldı ama 3 gün oldu doğum olmadı henüz
Em0s Tunakyl31 Bende sancı kasılma doğumla alakalı hiç bir şey yok ama nişan gelmesi su gelmesi gibi gibi