Lierac kullandım hamile kaldığımdan beri
40+1′deyiz henüz çatlağım yok… Çoğu kişide doğumda çatlıyomuş ama bakalım 🤷🏻♀️
Buarada son günlerde açılma olması için küvvetde yatarkende suyun içine yağ damlatıyorum (bebek içinde kullanacağım yağdan) 🥰 yumuşacık oluyorum tavsiye ederim