Thancss woman folik asit kullanmıştım o ay hamile kaldım, içinde 7 tane kapsül kaldı 3 tane suya karıştırılan toz şaşe, başka bi folik asite geçtim o yüzden ihtiyacı olan birine ücretsiz vermek istiyorum, birde arkadaşımın verdiği bi folik asit var pro time women diye ondan da 11 tAne toz şaşe var, arkadaşımda bunu kullandığı ilk ay hamile kaldı bana vermişti kullanırım diye bende doktorun bana verdiğini kullandım elimde kaldı, yani kısaca elimde iki folik asit var fiyatları yüksek gerçekden de eğer ihtiyacı olan varsa kargoyu karşılayan olursa ücretsiz göndericem. 😊