Tanem_34 benim de 1 kasımda 😊 10+2 yim ben de
İki kese fakat biri boş gebelik olduğu için kanama riskim çok fazla. O yüzden 5. Haftadan beri progestan kullanıyorum. 200 mg lık. Ben geceleri fitil olarak alıyorum. Daha iyi etki etsin diye. Direkt hormon olduğu için zaten ağır bir ilaç, zararlı etkiyi aza indirmek için en azından sindirim sistemini korumak için fitil olarak kullan.
Kanamalarini da indirgeme. Önemli.
Benim doktorum seyahati bile önermedi şu süreçte.
Umarım herşey yolunda gider 🙏miniklerimizi sağlıkla kulaklarımıza alırız.