Merhaba arkadaşlar 21. Haftamdayım karnımın alt tarafında sağ kasık kısmında bi şişlik elime geliyor bebeğin kafası mı dicem ama okadar aşağıda olmaz dimi ve iki gündür kasıklarımda sancı var sizlerdede aynı şey oldu mu jinekologda randevum iki gün sonra inşallah her şey yolundadır🙏