Kubra123- canım ben mobilya beşik almıştım. Ahşaplarda benim de gözüm kalmıştı özellikle şu hafif oval olanlar falan var ya onlarda adam bundan alırsan en fazla 2 yaşına kadar yatar sonra hem sığmaz hemde ağır gelir beşik taşımaz demişti öteki dikdörtgen olanlara da odamız küçük diye bakmadık hiç. Belki onlar daha kullanışlıdır Duyduğum şeyi paylaşmak istedim aklında olsun🙂