Kaderklc İmkanın ve yerin varsa neden olmasın herşey bir defa oluyor bence kimseyi dinleme sen nasıl istiyorsan öyle yap benimde ilk kızım olacak Rabbim nasip ederse herşeyin en güzelini en iyisini kızım hak ediyor diye düşünüyorum hiçbirşeyden eksik etmeyi düşünmüyorum onu kendi fikrin önemli başkalarının değil gönlünden geçeni yap emin ol pişman olmazsın ne gerek vardı diyenleri sakın dinleme bu hayatta kimseyi hoşnut edemezsin tatlım 🥰