Aysecan0335 bende öyle başladım şimdilik beyaz sarı bej mint yeşili gri falan aldm genelde zıbın aldm zaten bide dümdüz 5 li bı hastane çıkışı aldm çok uygundu oda. Kiyafet alışverişi için lolons uygulamasını indir çok uygun canım. Hele erkek için baya uygun şeyler var 40 liraya 5 li hastabe çıkışı vardı çok güzel aynısı Trendyol da 200 du valla. Eğer erkek olursa ordan alicagm çok şey var. Kıza göre de var biseyker. Aldm ben güvenilir hemde kumaşları yumuşacık aklınızda olsun😊