beyzacmvrc Glbnn2 bende bugün gidicem netlesicek ay çok heyecanlıyım kalbim yerinxen çıkacak sanki eşim gece calisiyo zor bekliyorum uyansın da gidelim diye birazdan kaldırılan😂 14+3 olduk bizimki netlesicek bugun. Bize de erkege benziyo demsti 3 hafta önce
Glbnn2 Bebekliannee ben tatlı yiyorum hiç ekşi yemiyorum. Sağda seğirmesini hissettim. Sağ kasığım çok ağrırdı. Sadece miğde bulantısı yaşadım. Balayı denilen ikinci 3 aya girdiğim için şuan daha rahat geçiyo.
Aysecan0335 Bende bugün öğrendim oğluşum olacağını değişmez heralde 13 haftanın içindeyiz ama bilemedim 😅
Glbnn2 Aysecan0335 bana %90 dedi kız olursa değişmesi çok mümkün oluyo ama erkekte değismiyo diye biliyorum