AysenurSerinn Kızlar 5 gün önce adet olmam gereken gün kan verdim 232 değerle hamile olduğumu öğrendim artışını kontrol etmek amaçlı bugün tekrar kan verdim 2081 çıktı çok mu artmış normal mi anlayamadım 🤷♀️
Elifgoktug1 AysenurSerinn artış güzel benimde 7 gün civari gecikmeyle 7800 küsür cikmisti. Sağlıkla gelsin🙏
Aycasusam 48 saatte 2 katına çıkması beklenir bu normal bundan daha hızlı artmışsa eğer ikiz gebelik olabilir. Değerinize göre kesenizde görünmesi lazım şuan da inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤗
AysenurSerinn Aycasusam daha önce boş gebelik geçirdiğim için bu sefer acele etmek istemedim randevum 6 gün sonra o zaman görürüm inşallah sağ salim 😊🙏
FatmaAselinAnnesi_60 Aycasusam tek gebelik olduğu beta ile belli olmaz ultrason da belli olur benim de değerim aynı böyleydi tek gebelik
AysenurSerinn Oznurtopal arkadaşım 1 gün gecikmede 3 bin küsürle ogrendi herkesin değişiyor ya ne biliyim acaba az mı çok mu normal mi bilemedim😊
beyzacmvrc AysenurSerinn o baya fazla ya 1 gün gecikme de ilk kez duydum ama erken döllenme olmuştur onun erken yumurtlsmistir. Benmxe 4 gün geciktigibde 1753 du🐣
AysenurSerinn beyzacmvrc içim rahatladı valla diken üstündeyim tekrar sorun yasayacagim diye elimden geldiği kadar sakin davranmaya çalışıyorum haftaya muayene güzel geçer inşallah 😊🙏
beyzacmvrc AysenurSerinn amin amin canım inşallah ♥️♥️ bende bugün gidicem cinsiyeti netlesir inşallah. Bende daha önce düşük vs yaşamadığım halde orda iyi olduğunu duyana kadr kalp atışını duyana kadar kalbim pır pır atıyor kötü bisey duyar mum diye sonra eve gelip her kontrolden sonra şükür namazı kılıyorum inan 😊
AysenurSerinn beyzacmvrc rabbim gonlunden geçeni nasip etsin sağlıkla kucağına al inşallah canım kimsenin kucağı boş kalmasın bu konuda aşırı hassasım bende sağlıkla kavuşurum umarım 🙏🙏😊😊 siz ne zaman duydunuz kalp atışını acaba 😊
beyzacmvrc AysenurSerinn amin amin inşallah ♥️♥️ biz 8. Haftada duyduk. 5+6 da mı ne gitmiştim bebeği gördük ultrason da bebeğin kalp atışını da gördük ama duymak için daha erken demişti doktor. 1 hafta sonra gittik işteo zaman kalp atışını duymuştuk. 😊
AysenurSerinn beyzacmvrc bende gittiğimde 5+5 falan olcak tahminimce duymak için erken sanırım o kadar telaş ve acele ediyorum ki ilk gebeligim boş gebelikti 9.haftaya kadar hastanelerde süründüm kalp atışı alicam diye sonucu kötü bitti o yüzden hemen alıp rahatlamak istiyorum aşırı sabırsızım 😊
beyzacmvrc AysenurSerinn mecbur 2 hafta daha sabredeceksin sanırım çok iyi anlıyorum günler geçmek bilmiyor ama gün yaklaşınca da içini hem bir heyecan hem bı korku sarıyor dimi
AysenurSerinn beyzacmvrc evet günler geçmek bilmiyor bi sağ salim kalp atışını alsam içime su serpilicek😊😊
beyzacmvrc AysenurSerinn valla inan onunla da bitmiyor bitecek sanıyoruz doğunca da bitmeyecek çünkü annelik duygusu böyle 😂🤭 rabbim her zaman hayırlı haberlerini güzel haberlerini almayı ve vaktini doldurup sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip eylesin hepimize inşallah ♥️
AysenurSerinn beyzacmvrc aminn isteyen herkese nasip olsun inşallah annelik zor ama dünyanın en güzel şeyi bence mucize oluyor resmen 😊❤️❤️❤️
AysenurSerinn FatmaAselinAnnesi_60 ben artışı iyi mi kötü mü diye merak ettim tek çift diye düşünmemiştim zaten 😊 yani hesaplarıma göre 1000 küsür olması lazımdı fazlasi olmus 2080 oldu ya iyi mi acaba diye düşündüm korkuyorum kötü giden bisey olur diye
AysenurSerinn Busubus ilk gebeligimde hareketlilik var kalp atışı olabilir demisti doktor ama sonra boş gebelik çıktı arasındaki farkı hiç bilemiyorum bilenler yazarsa iyi olur 😊
FatmaAselinAnnesi_60 AysenurSerinn hayır korkmayın gayet güzel benim de artışım aynı senin ki gibiydi sağlıklı gebelik tabi Rabbim bilir de ben de şuan 20 haftalığım hayırlı olsun 🥰