Kizlar ben Hala doğurmadım🤣 ( 39+5) 2 3 gündür daha çok belime sancı girmeye başladı kasilmalarm arttı ama tabi Bi süre oluyor geçiyor ne kadar gün icinde 2 3 kez olsada Hala nisanim gelmedi artk çok yoruldum daha çok acı çekmeye başladım bebek heraket ettikçe ve hareketlerinde azalma falan yok oglusum hep çok hareketliydi Hala öyle 1 hafta sonra da olmazsa suni sanci ile dogum yaptiracak doktorum acaba doğum yaklaşınca bebek hareketli azalıyor mu artıyor mu bunu merak ediyorum sizler ne alemdesiniz ????