HiranuRukiyEmre Merhaba anneler 🤰🏼🤱🏼 Benim 3 yaşında bi kızım var 😊 geçen hafta hamile olduğumu öğrendim 🙈 zaten istediğim bişeydi çok şükür nasip oldu ❤️ 2. Hamileliğim olmasına rağmen çok heyecanlıyım sanki ilk hamilelik acemilik olmuş hiç anlamamışım gibi 😊 Aranızda 2. Hamileliğini yaşayan var mı acaba 😊
Nisam2008 HiranuRukiyEmre benimde 10 yaşında bir kızım var 28+5 oğluma hamileyim.İlk hamilelikle hiçalakası yok benimde 😊
Perihanmuhammed HiranuRukiyEmre benimde 4yaşında oğlum var 28 haftalık hamileyim bende ikincisini çok istedim çok sevinçliyim
Semay HiranuRukiyEmre Benimde 2 yaşında 1 oğlum var 14 haftalık hamileyim bnde heyecanlıyım ve nedense çok korkuyorum 🙈
HiranuRukiyEmre Azrasare oy maşallah canım 😊 Allah sağlıcakla kucağına almanı nasip etsin inşallah... kardeşlerin uyumu nasıl olacak merak ediyorum 😊
Selin45 HiranuRukiyEmre kıskançlık asırı tabı zor cnm ama sızın bebeğiniz buyuk bnm kızım vuruyo kafasına dovuyo tahta besıge tahta caktık dovmesın diye :)
HiranuRukiyEmre Beriliko oy maşallah 😊 Arasında ki yaş farkı sizi korkutuyor mu ? İnşallah doğduğunda çok iyi anlaşırlar çünkü benim tek korkum bu 🙈
Nisam2008 HiranuRukiyEmre kızım büyüdüğü için kıskançlık olacağını pek düşünmüyorum 18 yaşında anne olunca bekleyeyim dedim yoksa bu kadar açmazdım arayı
emoselos 8 yaşında bir kızım var 30 haftalık ikinci kızıma hamileyim çok güzel karşılıyor şu an çok istiyordu zaten