Biz eşimle 2 miz yaşıyoruz ben dışarı çıkarken bilr maske takıyorum dikkat ediyorum kendime çünkü hastalanırsam ilaçsız zor atlatıcam biliyorum bebeğimde kalp hastası ona da bişey olur diye korkuyorum insanlardan akrabalardan hep uzağım kendi annem yakın onla bile nadir görüşürüm ay sonuna kaynanama gitme fikri vardı 1 ay içinde kaynanamgil grip olduk dedi sonra yalan söylediğini öğrendim kaynanamın yengesi grip değil covid oldular testleri pozitif çıktı dedi kaynanama bişey demedim eşime dedim annen yalan söylemiş yaptığı ayıp ya habersiz gitseydik nolcaktı dedim biz gidene kadar iyileşirler dedi dünde yine konuştum covidi atlatmışlardı şimdide grip olmuşlar karı koca bide ne zaman gelceksiniz diyip duruyo bende açık açık valla anne siz böyle hasta olmaya devam ederseniz biz gelmicez ben hastalık kapmaya zaten müsaitim bide hamileyim 2 hafta sonra gelme düşüncemiz var 2 hafta evde durun kimseyle görüşmeyin gidip gelmeyin iyileşin öyle gelirim yoksa gelmem dedim bunu eşime söylemiş alındığını söylemiş bende istediği kadar alınsın ben hastanelik oluyorum hastalanınca o zaman ben çektiğim çileyle kalıcam açıkca söylemem yanlışmı ayıpmı yani