Bende dün alttan muayene oldum yokladı baya ama lekelenme olabilir normal dedi. Şayet damla damla kan olursa hiç bekleme gel dedi. Siz adet kanaması gibi diyorsunuz bence gidin farklı birşey o. Benim lekelenmem tuvalette idrar yapınca belli oluyor o da kahverengi