Evettt , 2 hafta önce doktordan çıkar çıkmaz buraya yazmıştım şeker var dedi doktor baya korkmuştum çünkü ilk gebeliğimde yaşamamıştım.. sağolsun buradaki aynı sorunu yaşayan bayanlar çok yardımcı oldular,100 gr şeker yüklemesi istedi doktorum yapmak istemedim..Her ne olursa olsun yüzde yüz zararsız olmadığını doktorumda söyledi zaten.Neyse hemen ertesi günü başladım diyete günde 7 kez kan şekeri ölçümü yaptım.Ekmek,şeker,pirinç,makarna,abur cubur,fast food tüketmedim ki öncesinde çok fazla yiyordum.Doktorum bebeğimin neredeyse 3 hafta ileride olduğunu söyledi.2 hafta önce 1600 dü kilosu 28.haftadaydım o zaman.Şimdi kontrolden çıktım çok şükür haftasını yakaladı doktor süreci çok güzel idare etmişsin dedi.Diyete devam ama kendini çok da aç bırakma dedi.Kilosu şu an 1800 olmuş.İleriden gitmiyoruz.O bayanlara tekrar tekrar teşekkür ediyorum özellikle enyenianneye ❤️ İnşallah hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alırız ❤️